هیئت ورزشهای همگانی استان آ.غربی
هیئت ورزشهای همگانی استان آ.غربی
هیئت ورزشهای همگانی استان آ.غربی

سخن رئیس هیئت

جناب آقای اشتری ریاست محترم هیات هیات ورزش های همگانی استان : این مطلب در حال بروزرسانی می باشد....
... [ادامه]

Warning: Use of undefined constant right - assumed 'right' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home/hameganiag/public_html/wp-content/themes/IES-iNews/single.php on line 2
نوشته شده در تاریخ سپتامبر 13, 2018 ساعت 05:45 |

در جلسه شورای ورزش همگانی استان آذربایجان غربی، بر همکاری و مشارکت همه دستگاه‌های اجرایی در برگزاری هرچه با شکوه‌تر پیاده روی بزرگ خانوادگی ارومیه روز 27 مهرماه تاکید شد.

به گزارش روابط عمومي هيات ورزش هاي همگاني استان آذربایجان غربی، دومین جلسه شورای ورزش همگانی استان صبح روز چهارشنبه 21 شهریورماه در سالن شهید نیکخواه استانداری آذربایجان غربی برگزار شد.
علی مصطفوی سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری آذربایجان غربی با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ ورش همگانی در میان آحاد مردم گفت: ورزش تحرک، پویایی و شادابی را در جامعه موجب می شود و باید متولیان امر برای ترویج ورزش در بین مردم تلاش کنند و در این راستا برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی در روز 27مهرماه در ارومیه می تواند تاثیرگذار باشد.
وی ادامه داد: برای برگزاری باشکوه این همایش، هماهنگی و مشارکت همه دستگاه ها و همچنین بخش خصوصی ضروری است.
مصطفوی اظهار کرد: باید برای این همایش که می تواند نقش مهمی در شادابی و نشاط اجتماعی و سلامت روح و جسم خانواده ها داشته باشد، ابتکار و نوآوری در راستای بهبود برگزاری آن پیشنهاد و اجرایی شود تا بتوانیم به شکل بهتری اقدام به برگزاری این رویداد داشته باشیم.
سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری آذربایجان غربی در ادامه از رسانه ها و بویژه صدا و سیما خواست از فرصت پخش پیاده روی خانوادگی در شبکه سه سیما برای تبلیغ و معرفی بیشتر قابلیت های استان استفاده کنند.
دکتر چمن گلی مدیرکل ورزش و جوانان استان و دبیر شورای ورزش همگانی نیز با اشاره به تلاش و همکاری همه دستگاه ها برای برگزاری هر چه با شکوه‌تر این همایش گفت: رایزنی با بخش خصوصی و بانک ها می تواند در برگزاری مناسب این رویداد بخصوص تأمین و مشارکت هزینه ها مثمرثمر است
وی افزود: براین اساس، ستاد اجرایی برگزاری این همایش در فرمانداری ارومیه تشکیل خواهد شد و شهرداری ارومیه و دستگاه های اجرایی دیگر نیز برای آماده سازی مسیر و محل پایانی مراسم و همچنین تبلیغات و اطلاع رسانی این رویداد همکاری های لازم را همچون گذشته خواهند داشت.
کیومرث پورایراندوست معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان نیز در این جلسه گفت: اداره کل ورزش و جوانان استان تلاش های زیادی برای توسعه ورزش در مناطق کم برخوردار صورت داده که از آن جمله می توان به توزیع لوازم ورزشی رایگان و همچنین برگزاری رویدادهای ورزشی محلات اشاره کرد.
عباس خورشیدی رئیس هیات ورزش های همگانی استان آذربایجان غربی در این جلسه با اشاره به برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی ارومیه در روز 27 مهرماه گفت: برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر این همایش، درخواست داریم ستاد اجرایی همایش در فرمانداری ارومیه تشکیل شود و تمام دستگاه‌های مرتبط از جمله صداوسیما، شهرداری ارومیه و سایر ارگان ها برای این منظور همکاری های لازم را داشته باشند.
در این جلسه همچنین گزارشی از عملکرد ورزش کارکنان دولت توسط دکتر اکرم مهدی زاده رئیس گروه توسعه ورزش همگانی اداره کل ورزش و جوانان ارائه گردید.
در این جلسه همچنین مدیران و نمایندگان دستگاه های اجرایی عضو شورای ورزش همگانی در این جلسه به بیان دیدگاه ها و نقطه نظرات خود پرداختند.

درباره نویسنده / admin

[ همه نوشته های admin → ]

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


Warning: Use of undefined constant left - assumed 'left' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home/hameganiag/public_html/wp-content/themes/IES-iNews/single.php on line 28